Re: Kopiarko-drukarka

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 23:24:12 MET

Użytkownik "Ma'Lou" <lou_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam !
> Przymierzam sie do kupna kopiarko-drukarki. Zalezy mi na urzadzeniu tanim i
> zarowno ekonomicznym (czyli jak kazdemu). Widzialem w sklepie urzadenie HP
> PSC 500 za okolo 1300 zl. Warto cos takiego kupic ? Nie musi to byc zabyt
> szybkie, wydruk nie musi byc doskonaly (bedzie sluzylo do drukowania faktur
> i robienia kopii jakis dokumentow), ale dobrze gdyby bylo ekonomiczne. Moze
> ktos mial do czynienia z podobnymi urzadzeniami i jest w stanie udzielic
> trafnych rad do do wyboru ?

Zwracam tylko uwagę, że takie urządzenie nie drukuje z żadnego programu
DOS-owego, nawet działającego w oknie DOS. Drukować można wyłącznie z
aplikacji win32 drukującej do spoolera Windows. Dotyczy to na pewno Win9x, w
NT można sobie (chyba) podmapować LPT pod port wirtualny.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki