problem z pamiecia;

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 22:46:07 MET

witam;

podejrzewam ze cos nie tak z pamiecia; mam 4*16 simm edo ram; przy p166_at_180
;

ostatnio uzywam coolEdita; ostro pracuje po swap dyskach; w tym samym czasie
winda wywala bledy z pamiecia typu: corelPhotoPaint9 nie otwiera sie; blad
pamieci; ikonki znikaja; znikaja rozne inne elementy grafiuczne na
monitorze; (sic!) oppslock domaga sie pobrania z sieci rozszerzenia
jezykowego: jezyki europejskie; generalnie nie jest dobrze;

czy to moze byc zwiazane z bledem pamieci /fizycznie/ czy moze hdd; winda ma
swojego swapa i cooledit ma swojego logicznie na innych partycjach, ale w
ramach jednego hgg seagate4gB pio;

czy mozliwe jest uszkodzenie pamieci w ramach jej uzytkowania; no bo spalic
to ona sie nie moze; btw: czym przetestowac simm edo? mam skopilowac linuxa;
btw2: przy zimnym starcie komputer nie wykrywa mi czasem dysku;

powiedzcie czy cos jest nie tak, czy po prostu zbyt mozno obciazam
staruszka;

--
adas