Re: DWIE KARTY MUZYCZNE? jak to może chodzić?

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 22:37:07 MET

In article <93uqmi$smi$1_at_news.tpi.pl>, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote:
> e........ coś mi się zdaje ze kipsko !!! (nie zadziałąjet) nie
> zainstalujesz poprawnie dwóch muzycznych (mniemam że chodzi o Windę)
oj dziala.. z przymusu mam sb live i crystal sound 4610, bo moja plyta ma
zintegrowany chip dzwiekowy na plycie.. jakos nie moge sie doszukac
zworki, a w dokumentacji ibm nie ma slowa na ten temat.. wylaczenie w
biosie nie pomaga; na linuxie dziala bez problemu, za to plugawy winshit
wymaga by obie karty mialy doinstalowane drivery, bo inaczej dzieja sie
cuda (i wiesza sie czesciej niz standardowo:), nawet jak jedna karta jest
ustawiona jako 'disabled'

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming