Re: Kopiarko-drukarka

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 22:14:54 MET

Witam!
Mialem takie "urzadzenie". Byla to kopiarka-drukarka-skaner-fax itd. firmy
Cannon (BJC ileś tam). Nie dośc ze catridze trzeba było zmieniać co dwa
tygodnie to po trzech miesiącach, sie zespusło. Naprawa miała kosztować
więcej niz nowe urządzenie!!! Więc kupiłem kopiarke, fax drukarke i skaner
osobno i już dwa lata mi służą i sie nie psuja! Wybór należy do ciebie?!

Pozdrawiam!

--
Andrzej Gruda
> Witam !
> Przymierzam sie do kupna kopiarko-drukarki. Zalezy mi na urzadzeniu tanim
> zarowno ekonomicznym (czyli jak kazdemu). Widzialem w sklepie urzadenie HP
> PSC 500 za okolo 1300 zl. Warto cos takiego kupic ? Nie musi to byc zabyt
> szybkie, wydruk nie musi byc doskonaly (bedzie sluzylo do drukowania
faktur
> i robienia kopii jakis dokumentow), ale dobrze gdyby bylo ekonomiczne.
Moze