Re: laptop

Autor: Tomasz Stawarz (toms_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 19:56:20 MET

"Misio" <mwsoft_at_satkabel.com.pl> wrote in message

> po pierwsze nie po LPT, tylko po COM - w NC na LPT sie nieda
> po drugie tak to se można kopiować - mi to zajeło chyba 3-4 godz
> aha - instalke trza podzielić na trzy częśći po ok 16MB, bo nc po ok 20MB
> zrywa połączenie (za duża suma kontrolna ;)))

I tu się nie zgodzę
Przegrywałem instalwę windy po LTP (LTP jest dużo szybsze od COM'a) i to w
całości (chyba używasz starej wersji nc)
Co do instalacji Office to na dysku już się nie zmieści (instalka win+
zainstalowany win + instalko office + zainstalowany office >> 280 MB).
Polecam program bezpośrednie połączenie kablowe w windowsie (robisz sobie
sieć z 2 kompów (lap+ jakiś z CDROMem ew instalką na dysku) i instalujesz
offica (i co jeszcze chcesz) z sieci microsoft network)
Ja tak rozwiązywałem brak CDROMu w dwóch lapotopach.

Pozdrawiam Tomek