[NK] system?

Autor: Squall_Leonhart (Squall_Leonhart_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 19:40:56 MET

Witam

    Wlasnie cos mi sie przypomnialo, czy moj WIN`95 bedzie obslugiwal sprzet
ktory chce kupic? Moim skromnym zdaniem WIN`95OSR2 jest najlepszym z
windowsow (zaraz po NT) przeznaczonym do gier. Nie ma co sie duzo spierac, z
rok dzialalem na Win`98, w budzie mam Win 2000 i NAJLPESZY jest WIN `95.
Teraz jednak nie wiem czy sobie poradzi z obsluga i nie bede musial
przerzucic sie na inny system. Jesli tak to prosze propozycje.... moze to
pytanie bardziej pod jakas grupe softwarowa ale skoro juz tutaj pisalem o
kompie to po co mam dwa razy?

--
Squall Leonhart