problemy z divx

Autor: Marcin Nurek (nurkov_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 15:11:26 MET

Witam szanownych grupowiczow

Mam problem z odtwarzaniem filmów w divixie. Podczas odtwarzania filmu
ostatnio
wyskakuje slynny niebieski ekran oznajmiający blad nr xxxxxxxxxxxx itd.
Wczesniej obraz znikal, pojawiało sie czarne tlo, a dzwięk powtarzal sie jak
z zacietej plyty.
Nie wiem co z tym zrobic, skutecznie to zniecheca do ogladania filmow.
Probowalem już zmieniac sterowniki do karty dzwiekowej sb live! z 2.0 na
3.0,
karty graficznej również, zmienialem sterowniki do plyty glownej via 4 in 1.
Filmy odtwarzam z dysku twardego.
Probowalem wmp 7, vplayer w kilku wersjach, kodeki divx w wersji 3.11a,
3.1 chyba i w jeszcze jednej starszej, nic sie nie zmienialo.
Mój sprzet:
Duron 750_at_750, już nie dlugo ;-)
Plyta soltek 75KV2-X (bios q5b13)
128 mb ram 100 mhz
Matrox G400 32 mb ram
Sound blaster live 1024
Modem zoltrix phantom
Hdd ibm 30 gb ata 100 7200 obr/min (po defragmentacji), primary master
Nagrywarka ricoh 7120a-dp 12x10x32, secondary master
Cd teac 532e, secondary slave
Wiatrak chrom orb-temp proca 37-42 C
Windows nie pokazuje zadnych konfliktow, jedynie prodramik Dr. Hardware 2000
wykazuje:
PCI\IRQHOLDER\02 konflikt - yes (Code=16H (22))
PCI\IRQHOLDER\03 konflikt - yes (Code=16H (22))
Driver info Name=n/a, Date= 5- 5-1999, InfPath=MACHINE.INF
I o co w tym chodzi?
Może ktos moglby mi pomoc?
Z gory dziekuje
Marcin Nurek
nurkov_at_interia.pl

P.S.
Zaczynam zalowac zmiany swojego niesmiertelnego celka 366_at_458,
bylo wolniej ale nic sie nie wieszalo.