Re: HP 710C-czy ktos tego uzywa?

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 16:57:47 MET

Użytkownik Irek <tomita_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a62e507_at_news.vogel.pl...

> Witam! Potrzebuje pomocy najlepiej od kogos kto uzywal drukarki HP 710C!
> Jakis czas temu stalem sie nieszczesliwym posiadaczem tego shitu

[...]

Tia ... ferowanie ocen na podstawie _jednego_ przypadku ! Ładnie to tak ?

-----------------
[...]
> zainstalowaniu w systemie jako drukarki domyslnej kazdy uruchamiany
program
> ktory z niej korzysta jest "zamulany" niebywale a polecenie drukuj
zawiesza
> system na jakies 10 do 20 sekund w zaleznosci od programu.
[...]

Moja drukarka współpracuje z kilkoma PC-tami, od Intel P100, przez Intel
P133, AMD K6-200 po AMD K6-2 300. _ZERO_ problemów !
Sugeruję ponowne przejrzenie sprzętu.

------------------

[...]
> Kupilem ja w Makro i jej zwrot, jak sie okazalo byl
> niemozliwy choc minelo 5 dni od zakupu! UWAGA NA MAKRO!
[...]

1. Buraki kupuje się w warzywniaku, książki w księgarni. Nigdy na odwrót !
:-)
2. Wybierz się ze wszystkimi dokumentami zakupu sprzętu do PIH-u lub do
Federacji Ochrony Konsumenta.
Oni poradzą Ci, co masz dalej robić.

------------------

[...]
> Serwis Packarda oczywiscie stwierdzil ze wszystko z drukarka ok, i na
dowod
> kazal mi ... zaplacic 70 zl za ...he he he diagnostyke.
[...]

A to jest u nich (czyli Serwis HP w Polsce) akurat na porządku dziennym ...
Taka karma :-)
Swoją drogą, sądziłem, że już ich ktoś nauczył rozumu, jednak byłem
niepoprawnym optymistą :-(

---------------------

Jedyne co mogę zasugerować, to:

1. próbne dołączenie drukarki do innych maszyn.
2. Sprawdzenie trybu pracy portu (SPP / ECP itp ) nie poprzez ustawienie
BIOS-u ale przez jakiś program testujący, coś w rodzaju SiSoft Sandra.
3. Wymiana na próbę kabla sterującego. Kiedyś trafił mi się kabel z bardzo
perfidnym uszkodzeniem: drukarka pracowała, ale działy się tzw. "jaja
Pańskie". Po wymianie kabla wszystko minęło jak ręką odjął ...

A HP710C to naprawdę porządna, solidna drukarka. Mam ją od ponad 2 lat,
przepuściłem przez nią mnóstwo papieru, zużyłem kilkanaście kałamarzy.
I co ?
I nic !
Wszystko OK :-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski