Re: nowy dysk nie współpracuje ze starą płytą

Autor: misiek_at_mediax.pl
Data: Mon 15 Jan 2001 - 15:40:09 MET

> w weekend zakupilem ibm deskstar 46,1 gb udma 100 i natknalem sie na
> identyczny problem. przestawilem dysk na 32 gb i nie mam zadnych poblemow. z
> tym tylko ze to bardzo deprymujace miec 46 gb a wykorzystywac o wiele mniej.
> moja plyta to acorp sprzed 2 lat. byc moze ktos moglby udzielic rad i
> odpowiedzi dlaczego tak sie dzieje?
>
> bast3k

Pewnie dlatego, że producenci płyt - znaczy w tym wypadku Biosu do starych płyt
nie nadąrzają za zmianami tj. coraz większymi dyskami. Dobrze, gdy choć co
jakiś czas dadzą nowego BIOS-a niestety chyba często po pewnym czasie to pop
prostu olewają
bo po co robić BIOS dla starej płyty- niech użytkownik kupi nową płytę wtedy
będzie dobrze bo i BIOS będzie miał nowszy i kasa dla nich wieksza
marketing po prostu

Michał