Re: Modem Zoom v.34I

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 14:30:15 MET

On Mon, 15 Jan 2001 09:26:11 +0100, "Zmechu" <zmechu_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>* jak sprawdzić, co to za wersja? Zoom oznacza modele nie nazwami, a
>numerami (2805C, 2869 itp.) a nigdzie ne mogę dojść powiązań między jednym a
>drugim.
chyba powinno byc na plytce drukowanej.

>* czy jest możliwe upgrade firmware do 56flex/V.90? Nie doszukałem się
>takowego w Sieci, ale może ktoś z grupowiczów o tym słyszał?
Raczej nie.
Poza tym jesli jest to chip Rockwella chodzacy na max 33.6 to wiecej
sie nie da.
Mialem kiedys podobny modem - tez zooma (numerku nie pametam i nigdy
nie pamietalem) i jakie stery (zooma) bym nie wrzucil dzialal tak
samo. Byc moze roznica bylaby gdybym chcial uzywac funkcji Voice lub
podobnych, ale to mnie akurat nie interesowalo. Na wszystkich sterach
osiagi mialem takie same.

>* poszukuję też instrukcji do tego cuda:-)
A po co? ;-)))

Pozdro
GLide

--