Tani GeForce - problemy...

Autor: D. Galt (dangalt_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 13:32:16 MET

Kupilem (niestety) taniego GeForce2MX i wyglada na to, ze przez jego
przegrzewanie
sie zawiesza mi sie co jakis czas caly system.
Mam zamiar kupic sobie do niego wentylatorek (w orginale jest tylko
radiator).

Czy ktos ma doswiadczenie w tych sprawach?
Chodzi przede wszystkim o to:
- Jak zalozyc wentylator na radiator chipa. Moze sa jakies specjalne
wentylatory?
- Jak rozwiazac kwestie zasilania wentylatora. Czy karty maja jakies piny
skad mozna
  pobrac te kilka volt. A jesli nie to jak to zrobic.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Dan.