tnt2 pro

Autor: GrzesiekFM (s3roan_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 11:22:26 MET

Witam!!!!
Posiadam kartę na chipie tnt2 pro, ale z malutkim radiatorkiem.
Odkleiłem go , oczyściłem kartę z resztek kleju i przygotowałem większy
radiator. Ale nie bardzo wiem czym go teraz przykleić podobno wystarcza
super glu, ale niechce ryzykować. Nie wiem czy ten klej w jakimkolwiek
stopniu przewodzi ciepło.
Prośże o jakąś porade. I przy okazji jakich sterowników urzywaćdo tej karty,
bo jak wiadomo nvidia robi nowe stery ale one nic już nie zmieniają dla tej
karty.
                Pozdrowienia
                                Roan