Odp: KONTROLER IDE

Autor: HK (hk_at_kr.onet.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 11:17:49 MET

Użytkownik Kowalewski Grzegorz <grzesiek_at_novum.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3A62C1E8.5F03E977_at_novum.pl...
> Czy jest mozliwosc takiego skonfigurowania (za pomoca zworek)
> zewnetrzego kontrolera IDE PCI zeby dzialal jako oddzielny obok
> kontrolera IDE na plycie glownej (chodzi mi o to zeby byla mozliwosc
> podlaczenia wiecej niz 4 urzadzen IDE do komputera), a kontroler
> zewnetrzy to PCI CMD CSA-6400E na ukladzie PCI0640B firmy CMD (kontroler
> ma dodatkowy przewod do wlozenia w slot ISA w czesc 16 bitowa)

Tego kontrolera niestety nie udalo mi sie zmusic do pracy jako Tertiary IDE
, po prostu mapuje sie automatycznie na 14,15 przerwanie.Dopadlem za to
osobny kontroler na ise , bodajze FutureDomain .Rozwiazaniem jest tez isowa
karta dzwiekowa z portem ide np. jakis ess.Wada takiego rozwiazania jest
ograniczona przepustowosc oraz mozliwosci pracy.Widzialem tez dodatkowe
kontrolery na PCI ktore moga pracowac jako 3 czy 4 , ale to bylo w czasach
kiedy nie bylo hotrodow i innych .Jezeli musisz to kup jakis zewnetrzny HPT
czy Promise.

Pozdrawiam , HK