Re: Soundblaster 32 ISA p'n'p

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 10:33:55 MET

Tomasz Jablonski wrote:

> Witam
>
> karta jak w temacie, nie chce pojsc w windows 98 standard pl
> nie jest wykrywana przez win, a w windows 95 chodzila jak zloto
> czy trzeba zrobic upgrade do win98 SE?
> kolezka sie opiera z innych wzgledow tej reinstalacji...
>
> sam mam SB AWE 32 Value ISA i nigdy nie miałem problemów
> ani w DOS, win9x/nt/2000, Linuxie (co to isapnp?), SCO, Solarisie...
>
> po cholere do standardu ISA dokladac pnp ?
>
> tomek
> tjab_at_kr.onet.pl

Może chodzi Ci o jakąś inną kartę, albo jakąś podróbę.

Mam Soundblaster 32 PnP - W grach pod DOS rozpoznawana jako SB AWE 32,
na niej kontroler IDE i podstawki na dwa SIMMy!
W WIN98 chodziła bez problemów.
(Po co jest Plug&Play to sobie poczytaj w jakichś słownikach np. na
www.pc.com.pl !)

Rafał Kumorek