jak wykonac upgrade biosu

Autor: adi imiollo (biosmandeli_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 07:44:54 MET

mam komputer z plyta noname na chipsecie i440. Bios Awarda wgrany ma numerek:
i440bx-w977ef-2a69kj1gc-00.
Problem moj polega na tym, ze kupilem karte geforce2 mx i jak wkladam ja do komputera,
to komputer robi dwa razy beep beep i nic nie widac na ekranie.
Na innym komputerze bylo to samo, ale po apgrejdzie pomoglo. Port AGP ana mojej plycie
jest na pewno dobry, poniewaz poprezdnio mialem tez karte agp i caly czas na niej
dzialam z koniecznosci.

Pomozcie na grupie, lub na maila

pozdrawiam adi