Re: problemy z nowym biosem na PC-CHIPS M767V

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 07:14:39 MET

Użytkownik <foliografia_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem. W płycie PC-CHIPS 767V wymieniłem bios na nowszy (ze strony
PC-
> CHIPS) i komputer uruchamia się za trzecią próbą (np.włączenie i
dwaresety).
> Program nadpisujący bios (aminf323) nie zachowuje starej wersji. Wątpię
żeby
> błąd był w ustawieniach. Bardzo proszę o pomoc.
> Pozdrowienia
> Grzegorz
>
> --
Bo nie uzyles odpowiedniego programu flashujacego dlatego nie mogles zapisac
poprzedniej wersji biosa , poza tym na stronie PC CHIPS sa starsze wersje
tego samego BIOSa - tak ze jesli ci nie chodzi komp na nowszej wersji
sciagnij stara i odpowiedni program flashujacy.
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl