Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 00:30:58 MET

Użytkownik "Squall_Leonhart" <Squall_Leonhart_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:93srhf$588$1_at_news.tpi.pl...

> Witam ale pamietaj ze to jest AMDek!!! Sprawdz oferte Bit-u
> www.bit.krakow.pl (jeden z wiekszych i lepszych sklepow w Krakowie) jest
> tylko jedna pozycja AMD dziwne??? A moze sie myle???

Czy chcesz przez to powiedziec, ze nie ma wyboru plyt pod amd?????
Jest ich naprawde duzo!!!!
Najlepszy jest podobno ASUS, Ja mam Abit-a KT7 Z raid i uwazam, ze jest
zajebisty......
szczegolnie zmiana mnoznika w bios-ie.... jak podkrecasz to jest
bezkonkurencyjna!!!!
Ja bym sie zastanowil taka Plyta (Abit KT7 raid) to zakies 800zł ale na to
bym nie zalowal. Predzej odpusc sobie dvd czy inne bajery!

Pozdrawiam