przejsciowka

Autor: Bartosz Limanówka (limo_at_v.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 22:54:57 MET

kupilem sobie klawiature (PS/2) doskonale wiedziac o tym, ze mam stara plyte
glowna, na ktorej znajduje sie port typu DIN. niczym niestrudzony zaczalem
poszukiwania przejsciowki w szczecinskich sklepach komputerowych. niestety
akurat w ta strone w zadnym z tych, ktore odwiedzilem nie mieli.
postanowilem kupic ja przez internet. w jednym ze sklepow internetowych
znalazlem w "akcesoriach klawiaturowych" dwie przejsciowki: "PS/2 => DIN"
oraz "DIN => PS/2".
wedlug mojego logicznego myslenia wynika, ze powinienem wybrac ta pierwsza.
jednak o ktora tak na prawde mi chodzi?

z gory dziekuje za odpowiedz

--
Bartosz "Limo" Limanówka