Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 22:30:02 MET

Hi!

"Squall_Leonhart" <Squall_Leonhart_at_interia.pl> napisales(as):

>zaraz zaraz zaraz bo tu ocip***e wszysscy mi radza DURONA a tu nagle co????
>zle????

Nadal Duron ale nizszy :) Zreszta GF2MX i tak ograznicza kompa powyzej
650 MHz :)

> wiem ze mowiliscie o 600 ale ja na poczataku (rok dwa) nie bede mogl
>go podkrecac wiec zle??

Nie kupuj tego cholernego polombowanego kompa :))) Tylko na tym
stracisz :)

>jak moge w koncu podlaczyc ta wieze do kompka???

Dzwiekowka ma wyjscie mini-jack. Wieza (KAZDA) ma wejscie videoin lub
auxin to wejscie to dwa gniada chinch... kupujesz kabel
minijack-2xchiinch i jzu :)

--
Pozdrawiam !!!
MGB