Re: teoria wiatrakow

Autor: jkch1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 14 Jan 2001 - 22:04:23 MET

> witam
>
> mam durona 650 i wiatrak tytana nie za duzy daje to max 48 stopni
> w monitorze mam prawie 7000 obrotow a w glowie szum :) pracuje jak
> odkurzacz
> czy wstawienie jakiegos orb`a czy innego wiatraka zredukuje poziom
> halasu po przez mniejsze jego obrowy czy one tez tak smigaja
>
> pozdrawiam
Czesc.Nie mam co prawda durona tylko P IIi 600 ,ale dobra plyte Asusa,ktora ma
program mnitoringu temperatur.W tym programie Asus-Probe jest opcja
ograniczenia predkosci wiatraka,jesli temperatury sa odpowiednie.U mnie z 5200
obrotow,spada do 3500 obrotow i jest wzglednie cicho.Wiatrak jest
normalny ,tylko lozyskowany .Temperatura ok 50 stopni,ale poniewaz u mnie komp
caly czas liczy Seti wiec rosnie do 60 stopni.I wszystko jest ok.Moze wiec jest
plyta pod durona takiej firmy jak Asus lub inna markowa i tez ma podobny
program?
Pozdrawiam jkch1