FRUTIGER-font, prosze o pomoc!

Autor: czar27 (czar27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:36:48 MET

Jak w temacie tyle, ze najlepiej
kilka rodzai tego fontu czyli bold,
italic etc. Jak nie bedzie to biore
jaki jest i nie narzekam.

Bardzo prosze Szanownych Grupowiczow
o pomoc, poniewaz musze zrobic pilnie robotke,
wszystko juz mam ustawione z klientem, a okazuje
sie, ze mam powazne problemy ze znalezieniem
tego fontu.

Jesli ktos z Was moze ma to prosze o przyslanie
mi na tranced_at_poczta.onet.pl
jesli wiecie gdzie moze sie znajdowac to prosze
o posta lub na priv, jak wygodniej, ale to wszystko
prosba o nie zupelnie bezinteresowne uratowanie
mi tylniej czesci ciala. :)))
Bede wdzieczny, a ja nie zapominam takich rzeczy,
kiedy Wy mozecie potrzebowac czegokolwiek, a wtedy
i teraz w miare swoich skromnych mozliwosci Wam pomoge.

Dziekuje
Pozdrawiam
Jam