Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:23:16 MET

Hi!

"Squall_Leonhart" <Squall_Leonhart_at_interia.pl> napisales(as):

>www.bit.krakow.pl (tak powinna wygladac profesjonalna strona)

Czy ty siem w tym slepie zakochaues ? :)

>A istnieje szansa ze nie bedzie mi czytal niektorych cd-kow?

Zalezy... jesli uzywasz samych nowek... Teac ladnie sobie radzi z
korekcja bledow :) I Ciezko go zedrzec.

>Nie co jak co ale nie gielda!

A to niby zcemu ??? Co zlego w tanszym o 20% sprzecie na gwraancji ???

>Tu sie pomylilem ta jedna to jest pod K6 :)))), sa pod K7, jesli
>przesledzisz ten watek to zauwazysz ...

Spox, ale ja Acorpa nie zaliczam do godnych zaufania producentow :)

--
Pozdrawiam !!!
MGB