Re: LG kontra Pioneer

Autor: Filemon (filemon75_at_poland.com)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 18:20:12 MET

>Jaki DVD wybrać LG DRD-8120B czy Pioneer DVD->115 (tacka) ?

Zdecydowanie Pionieer-a.

>Zadając to pytanie domniemam że:
>1. Pioneer jest szybszy i raczej mniej awaryjny

Zdecydowanie tak. Dodatkowo czyta wszysko, czego mnie można powiedzieć o LG
(fajne jest uczucie, kiedy się wyporzyczy płytkę z filmem a napęd jej nie
czyta lub robi zwisy)

>2. Lg jest tańszy i *cichszy*.

Nie czyta wszystkiego oraz ma kiepską korekcję błędów (po jakimś czasie
używania)

>Tak więc co wybrać ???

Only Pionieer.

>Czy ten Pioneer jest naprawdę znacząco głośniejszy od >LG

Tak i toje jego jedyny minus.

>przy odtwarzaniu filmów DVD oraz czy awaryjność >tego
>Pioneera jest znacząco mniejsza od LG ???

Ja miałem trzy napędy DVD: Samsunga, LG no i Pionieer-a i dopiero ten
ostatni spełnił moje oczekiwania (poprzednie już w okresie gwarancji
przestawały czytać co drugie DVD i CD)

>Rozwiejcie moje rozterki !!
Sam oceń i jej rozwiej

Filemon

--
BEZPŁATNE konto e-mail o adresie ty_at_poland.com i NIELIMITOWANEJ pojemności
Tylko w POLAND.COM ! www.poland.com