Re: ATI

Autor: Filemon (filemon75_at_poland.com)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 18:20:12 MET

> Jestem posiadaczem karty ATI xpert 2000 z TVout. i to jest wlasnie problem
> z ktorym nie potrafie sobie poradzic TVOUT nie dziala poprawnie
> mam win98, najnowszy sterownik sciagniety ze strony ati . Czy przyczyna
moze
> lezec po stronie TV ( skoro video podpiete do zlacza chince dziala
prawidlow
> o i na ekranie mam obraz to pewnie nie ???) .
> na ekranie monitora funkcja aktywujaca TV OUT jest nieaktywna i pisze non
co
> nnected . pomimo podlaczenia prawidlowego telewizora z kompem .

To wina skopanego systemu detekcji Tv Out przez drivery. Ja mam taki problem
co jakiś czas gdyż po instalacji raz działa a raz nie. Jedynym sposobem jest
instalacja driver-ów z podłączonym Tv-outem i wtedy powinien zadziałać
prawidłowo.
Pozdro
Filemon

--
BEZPŁATNE konto e-mail o adresie ty_at_poland.com i NIELIMITOWANEJ pojemności
Tylko w POLAND.COM ! www.poland.com