Re: Jakie wymagania do ogladania Divx ?

Autor: Filemon (filemon75_at_poland.com)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 18:20:12 MET

Istnieją.
Np. sprzętowe wspomaganie DVD mają wbudowane karty Ati i chodzi OK. Przy
niej to (tak słyszałem) DVD można odtwarzać na kompach 233Mhz. Bez
wspomagania to trzeba min. 433Mhz a i tak nie można mieć pewności, że przy
szybkich scenach będzie płynnie działać.
Pozdro
Filemon

--
BEZPŁATNE konto e-mail o adresie ty_at_poland.com i NIELIMITOWANEJ pojemności
Tylko w POLAND.COM ! www.poland.com