Re: dyskietki 880kb

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 18:02:37 MET

"PakK_Pl" <pakkpl_at_poland.com> napisał:

> W jaki sposób mogę sformatować dyskietkę DD lub HD
> na 80 ścieżek i 11 sektorów,

format a: /t:80 /n:11
Ponieważ podobny temat był już tu jakiś czas temu wałkowany i okazało się,
że jednym działa a innym nie, zrobiłem test: na dosyć starym Optimusie
(Win95 OSR2) poszło, a na moim składaku z nową FDD (Win98SE) za cholerę
nie chciało ruszyć ani na dyskietce już sformatowanej na 1.44, ani na tej
sformatowanej na 880 KB Optimusie (Nieprawidłowy nośnik lub zła ścieżka 0).
Tak więc nie daję gwarancji, że to polecenie wykona się u Ciebie.

JoteR