Users Manual

Autor: YAQB (jajor_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 16:10:07 MET

Witam i o manuala do plyty glownej o oznaczeniach AVX55C pytam :) Mam od
znajmoego sama plyte, bez zadnej instrukcji etc, pod procesory klasy Pentium
(socket 7) z chipsetem VX. Jest tu troche zworek i nie chcialbym nic popalic
(szczegolnie procka) poprzez uruchamianie na "slepo". Jesli ktos bylby mi w
stanie pomoc .... Jesli potrzeba odczytac inne dane z plyty to je
"dostarcze".
Dodam ze szukalem juz co nieco np na www.driverzone.com ale narazie
bezskutecznie, ale moze sa jakies inne servisy .....

Pozdroofka

YAQB