Skaczace divx'y

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 16:01:54 MET

Witam
Kumpel prosil mnie abym pomogl mu rozwiazac problem ale ja niestety nigdy
nie mialem do czynienia z plytami na chipsecie via i kartami nvidii (zawsze
intel + 3dfx :). Wiec chodzi o to ze "skacza" mu divx'y natomist gry chodza
plynnie, oto jego konfiguracja:
- plyta na chipsecie VIA 693 (chyba takie oznaczenie) AT/ATX
- celeron 466_at_523
- 64 MB ram PC100 + 64 MB ram PC133 (na jednej kosci tez "skacza")
- dysk 17,2 Seagate UDMA66
- Riva TNT2 M64 32 MB (nie wiem jak taktowana ale to chyba nie ma w tym
przypadku znaczenia)

dodam jeszcze ze zainstalowanego sa najnowsze sterowniki via4in1 i windows
me

Czego to moze byc wina ? prosze o jakas porade bo ja nie mam pojecia :)

--
pozdroofka
SotY