Re: kopiowanie uszkodzonego CD_R na CD-RW

Autor: Przemysław Widawski (pwid_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 13:36:27 MET

nagrywane było Adapteciem w trybie dostępu do CD przez literę dysku.
Wzrokowo widać, że płyta jest zapisana ale nie mogę zobaczyć jej pod literą
dysku nawet pustej z tego co pamiętam to są nagrane 2 ścieżki i gdzieś jest
zapis "incomlpete" - chyba chodzi o TOC. Program naprawczy z firmowego
oprogramowania Adapteca daje komunikat, że mógłby to naprawić ale wykrzacza
się chyba na zapisie.