Re: NTFS na FAT

Autor: Harmon (harmon_at_go2.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 13:31:27 MET

probowalem fdiskiem, formatem potraktowalem ale dalej jest NTFS,
chcialem zainstalowac winnt w tej sytuacji, ale nie da rady, bo
wypisuje, ze do zainstalowania winnt potrzebna jest partycja rozruchowa
DOS i zeby ja zalozyc. Kolko sie zamyka, nic z tego nie rozumiem,
win 98 nie zainstaluje bo jest NTFS, winnt tez nie bo chce partycju
DOS-owej. Glupi jestem calkowicie. Chce wywalic NTFS calkowicie
bez patrzenia na zawartosc dysku i zalozyc FAF. Tylko czym i jak tego
dokonac. Dostaje podpowiedzi, ze Partition Magic to robi, moze sie
gdzies doszukam go, a jak znajde to poprosze o kilka slow
podpowiedzi jak zalatwic ten problem, moze nie bedzie tak trudno.

Harmon
Harmon_at_go2.pl