Re: Kupię z ciekawości modem

Autor: Sliver (sliver_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 12:49:11 MET

Użytkownik "Relifex" <relifex_at_kki.net.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam,
> kupięz ciekawości modem Zoltrix'a typu spirit głosowy który łączy
> się na 56.
> Dotychczas każdy jaki spotykałem kończył na 49333:-(
> mam twarde łącze ale w sytuacjach awaryjnych muszę posyłać po oddziałach
> firmy prezentacji itp w ilości kilku giga, więc przesłanie jednego giaga
> 49333 a 56000 sprawia mi juz róznice:-) Pozdrawiam i czekam na oferty.
> jestem z W-wy
> relifex_at_kki.net.pl

Z tego co ja sie orientuje przy odbiorze to bedziesz mial taka czy ina
predkosc ale przy wysylaniu max to 33 600. Nie wiem czy dobrze kojaze (dawno
nie mialem z modemami do czynienia) ale V.90 jest asynchroniczny czy jakos
tak - wysylasz na 33,6 kb a odbierasz na 56 kb. Jesli sie myle to prosze
mnie poprawic.

Pozdrowka
Sliver