Re: Post script

Autor: czar27 (czar27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 11:39:58 MET

> GSVIEW
> Marcin "depesz" Depczynski
> depmar_at_poczta.onet.pl
> depesz_at_venus.wmid.amu.edu.pl

Polecam Acrobat Distiller'a 4.0, zamienia PS i PRN w PDF i potem
mozna go obejrzec w A. Reader i jesli naswietlarnia ma taka mozliwosc
- naswiecania z PDF'ow (zalezne od typu naswietlarki) mozna przeslac
im poczta PDF'a, ktory o wiele mniej zajmuje.

Szczegolnie polecam wersje 4.0, bo wczesniejsze maja "problem"
z polskimi znakami.

Pozdrawiam
Jam
tranced_at_poczta.onet.pl