Re: Nagrywarka Ricoh MP7080A E-IDE

Autor: czar27 (czar27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 10:08:51 MET

> dalem 700zl dwa tygodnie temu
>
> pozdrofka

Ja mam 7040A i dalem za nia nie cale 900 zl,
jakies rok (moze tez nie caly) temu, ale mam
z nia problem, a wlasciwie nie wiem czy to nie jest wina
kompa, czy sterownikow CeQuadrat PacketCDFormatter,
mianowicie, czesto psuje mi plyty przy formatowaniu,
za nim zdarze wyjsc z tego programu do formatowania
to jest juz jakby z zamknieta sesja i plytka oczywiscie
"out" :) do wyrzucenia, a czasem jest piekniutko,
z kolei na moim drugim kompie byly glownie problemy
z przegrywaniem Audio Cd - zatrzymywala sie w polowie
przegrywania przy wylaczonym trybie DMA oczywiscie dla
obu cd drive'ow i przy kopiowaniu z twardziela byly identyczne
akcje.

Czasem sie zastanawiam co moze to powodowac, ale
bywaja momenty, ze dobrze sie sprawuje i powstrzymuje
sie od zrobienia rzeczy, ktorej pozniej moglbym zalowac.

To wszystko i sorki, ze tak dlugo.

Pozdrawiam
Jam
tranced_at_poczta.onet.pl