Re: Prosba o pomoc z Duronem

Autor: kandrad (kandrad_at_sympatico.ca)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 03:31:23 MET

"Krystian Głowacki" <kryglow_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czesc!
>
> Widzialem ze wiele osob ma albo mialo problemy z Duronem, KT133 i GeForce2
MX.

> Moj system to Duron 700, Soltek SL-75KV2, 128MB PC133, WinFast Leadtek
GeForce2 MX, IBM 30GB ATA100.
> Obudowa z zasilaczem 250 (pisze bo widzialem, ze u innych pomagala zmiana
na 300)

> Windows instaluje sie bez problemu (niewazne czy SE), wszystko chodzi ok,
problemy sa tylko z 3d i dzwiekiem.
> Uzywam dzwieku z plyty (AC'97) i w trakcie odtwarzania przez strumienie
DSound strasznie trzeszczy (bo w normalnej Windzie albo z CD
> audio dziala ok). Z koleji grafika chodzi plynnie i sie nie zawiesza, ale
za to mruga, gubi i zawija tekstury. Nie jest to problem k
> onkretnej gry, bo w 3dMarku dzieje sie to samo.
> A Q3demo nie chce sie nawet uruchomic i wylatuje jakis blad NVOPENGL.dll
:(

> Instalowalem windy setki razy, probowalem roznych kolejnosci instalowania
sterownikow.
> Zmienialem VIA 4in1 pomiedzy wersjami 4.24, 4.25a, 4.25a(1), 4.26
> Do VGA dawalem stery Leadteka 6.27, probowalem tez na Detonatorach 6.31
> Zmienialem DX na 7.0a pl i 8.0pl
>
> W biosie wlaczalem/wylaczalem ACPI, AGPx4, probowalem sekretnych ustawien
AGP driving value (na E9, DA, EA). Instalowalem SE z opcja
> setup /p i i tez to nic nie dalo.
>
> Nie mam zadnych blue screenow, nic sie nie zawiesza, wszystko pracuje
optymalnie. Zadnych cudow z przegrzewaniem proca, albo GeForce
> 'a nie zauwazylem. Po prostu nie chce dzialac i tyle :(
> A co najlepsze kupilem sprzet 2 tygodnie temu i wtedy po pierwszym
zainstalowaniu wszystko dzialalo!!!!
> Gralem w Colina2, NHL2001, sluchalem mp3 i ogladalem Div'x!! Pozniej
wymienilem proca (sypaly mi blue screeny) i od tej pory nic nie
> chce dzialac :(
> Sprawdzalem wszystkie podzespoly na innym komputerze i dzialaly ok. Nawet
w swoim wylaczylem dzwiek i zainstalowalem SbLive i tez dz
> wiek trzeszczal.
>

> Pomocy, gdzie jest haczyk?
> Czy ktos wie co trzeba zrobic zeby to wreszcie zadzialalo? Czy jest jakis
pewny sposob, a nie wlaczanie/wylaczanie jakis opcji na chybil trafil?

> Pozdrawiam i Wesolych Swiat
> Krystian Glowacki
>
> ps. Czy mozliwe ze jest walniety procesor? I ze wszystko dziala tylko ma
np. skopane instrukcji 3d-now i to powoduje konflikty?

> Pozdrawiam
> Krystian Głowacki
>
> # Formula One World: http://f1world.of.pl lub http://www.f1.commnet.com.pl
> # e-mail: kryglow_at_poczta.onet.pl
> # kglowacki_at_poczta.fm
> # f1world_at_free.of.pl

Zmien plyte na Asus A7V a nie bedziesz mial tych problemow.
kandrad