Re: Kabel do PSX

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 00:21:26 MET

The Akunia wrote:

>Cześć!
>Mam problem z zainstalowaniem pada PSX-a do blaszaka po ustawieniu
>panelu wybraniu itd. daje kalibracje i wszystko wisa.Zmienilem biosa
>na nowszy bo mi tak poradzili i nic.Sterowniki mam"Direct Pad Pro"
>Za pomoc bardzo dziekuje.

to nie ty ode mua kupiles tego pada ? :) W biosie wlacz LPT na standardowe
wartosci - czyli jeden w dol od disabled(albo auto) ustaw tez ecp/spp (czy jakos tak).
W windzie tez zainstaluj LPT , po wejsciu w opcje direct pada (jak nie zwisnie) daj
od razu wlasciwy LPT i po krzyku.

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not