ramy siemensa - warto?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 23:10:57 MET

chce kupic sobie ram. bedzie to kosc 128 pc100 made by siemens, made in
germany. czy mial ktos z nimi stycznosc?

nei musicie mi mowic, ze infineon/kingston sa najlepsze. jednego kinstona
juz mam :) ale akurat kingston swoje kosztuje, infineon chyba podobnie
(nawet nie wiem, gdzie stwierdzic ile kosztuje - nigdzie go nie ma :/ ).

Wiec - czy siemens jest ok?

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|