Re: BIOS - co się stanie jeżeli podmienię PHOENX na AWARD

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 22:21:57 MET

he h... a, tego, no....
no więc tak
"Każdy BIOS jest zaprojektowany do danej płyty i każda płyta jest
projektowana pod dany typ BIOSu"
;)))

CZŁOWIEKU!!!
płyty nie chcą działać jak im sie wgra biosa nawet od podobnego modelu, a co
dopiero jak się wgra inny typ biosa!!!!!
jak znam życie to w twoim wypadku nawet kości sie różnią (chodzi mi o układ
scalony a nie zawartość ;))......

BTW
problem z dyskami powyżej 512mb da sie rozwiązać....
są takie menadżery co się wgrywa na MBR (sektor rozruchowy) i widać juz cała
objętość (bios myśli że jest 0,5GB)....
ja czegoś takiego nie mam bo nigdy mi nie było potrzebne, musisz sobie
poszukać na sieci...