AOpen DRW4624 - opinie

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 18:26:44 MET

Wiem, wiem, combo a trwałość... ale dla użytkownika sporadycznie
korzystającego z nagrywania tudzież DVD - combo to dobre rozwiązanie. Dlatego
chciałem się zapytać, czy ta nagrywarka:
- nagrywa CDTEXT,
- nagrywa DAO-RAW,
- obsługuje overburning,
- czy działa cicho i czy posiada wiatraczek,
- jak długo trwa czas przejścia do gotowości do pracy po włożeniu płytki.

Z góry dzięki za opinie, ewentualnie wskazanie lepszego combo od AOpen.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki