Re: HDD

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 15:54:43 MET

On Thu, 11 Jan 2001 10:52:14 +0100, Sebastian Ciach
<sciach_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Czy warto kupowe? dyski inne (WD, QUANTUM, ... ) ni? IBM i Saegate
>(>30GB, 7200 rpm, ATA 100)?

Staystyki mowia same za siebie, ale nawet gdy kupisz ten teoretycznie
najpeewniejszy to i tak mozesz trafic trefny egzemplarz. z moich
doswiadczen warto zwrocic uwage na Quantumy (aktualnie u mnie dwa
takie chodza i jestem bardzo zadowolony). Przedtem mialem min
2Seagatey i bylem dadowolny znacznie miniej.

Poza tym Fujitsu WD z seri Expert...

Pozdro
GLide

--