Re: TEAC W54E - firmware update...

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 13:06:01 MET

On Fri, 12 Jan 2001 22:56:43 +0100, Xaltuton <demiurg__at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Dokladnie rzecz biorac listuje zawartosc plytki,
>ale odczytac plikow to za bardzo nie chce.

Tego akurat u siebie nie sprawdzałem, ale pojawił
się inny problem. Mam tego Teac'a z firmware 1.1B
Ściągnąłem zse strony Teac'a update do wersji
1.1Y, który podobno powinien pójść na mojej nagrywarce
i okazało się, że nic z tego. Wywala jakiś błąd i w końcu
Update-Failed. Wszystko zrobiłem tak jak jest opisane
w instrukcji.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
ICQ 18237071