Re: LG 12/8/32 - kupic to?

Autor: Wozik (wozik_at_intercafe.com.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 13:04:50 MET

"J. Woźnica" <jaroslaw.woznica_at_szkola.net> pisze
> Właśnie mam ją w rękach. Wypalać zacznę za jakieś 2 godzinki
> dopiero ;-) Podzielę się zatem wrżeniami w późniejszym terminie
> ;-))

Testy wciąż trwają.

Jak na razie, korzystam z Nero. Wszystko pięknie ładnie, ale z
prędkością x12 płytki nie udało mi się wypalić, chyba za wolny HD.
Ogólnie cool, wszystkie płytki ładnie wypalone, co najważniejsze
czytelne. W śmietiku tylko jedna z 10 ;-). Nagrywareczka mi bardzo
pasuje. Co ważne, jest cicha, ale komp mi waży więcej prawie o
kilogram.

Niedługo zaczynam testować WinOnCD i EasyCD, zoabczymy jak będzie. To
co wypalałem do tej pory to, dane o raz audio. Płytki z danymi, tak
jak mówiłem, czytają się bez problemu (wypalone x8), płytki audio
także (kopiowane 1 do 1). Porównania nie mam, ale urządzenie mogę już
zarekomendować wszystkim jako poprawnie, szybko i cicho działające.

--
wozik_at_thor.intercafe.com.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb