Myszka (wogole LAME )

Autor: Wojtek Wawrzynowicz (wojtewaw_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 09:33:03 MET

Witam!
Mam problem z myszka tnz nie wiem co jest grane ze nie "chodzi".Moze lepiej
naswietle sytacje.Ogladam sobie the art of war w div i czszcze myszke.Myszke
skrecilem ale nie chodzi.Rozkrecam skrecam i tak jescze ze 2 razy.No to nic
maly reboot i przy winda pokazuje komunikat ze "NIe odnaleziono Myszy....."
NO i dupa.Podlaczam inna tez niechodzi :/.Wiem ze jestem malo ambitny i
wogole bo kieyds juz to mialem i jakos sie dalo to naprawic ale skoro ktos
moze znac odpowiedz to siedzenie te "n" godzin przy kompie zamiast 10-15 min
jest chyba niepotrzebne.

Podrawiam Wojtek
wojtewaw_at_kki.net.pl