Do pana "Albin'a" :)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 08:05:34 MET

Bardzo przepraszam ze tak publicznie. Ja tylko z malym apelem :

Uprasza sie osobe , ktora wyslala do mnie wiadomosc z mojego WWW o zgloszenie
sie Mailowe lub na groopke. Powodem apelu jest chec prowadzenia dyskusji na
temat zawarty w tamtej wiadomosci :) Gdybys drogi "Albinie" podal maila zamiast
wpisywac nazwe groopy to latwiej by mi bylo do ciebei dotrzec i wymienic poglady.
Jesli nie chcesz sie ujawniac a temat cie interesuje to spytaj sie chocby osobnika o
wdziecznym i jaksze tajemniczym nicku MGB :)) .

Hi&Over. :)

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not