Re: duze pliki przez dyskietke

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 04:15:57 MET

bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl wrote:

> A jesli to juz jest plik skompresowany, he ?

to należy dodać opcję "-m0" żeby nie pakował ;-)
Zawsze lepiej użyć pakera (ale do tego nie lubię RARa, bo nie da się
testować poszczególnych części) - zapobiegnie to przynajmniej błędnemu
odtworzeniu ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|