problem z dyskiem2

Autor: RAIDER (radkar_at_poczta.fm)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 01:56:04 MET

Mam dysk 13 Gb seagate Baracuda 7200 , podzielony na 2 partycje 3 i 10 Gb
Dzis w pewnym momencie na 2 partycji zobaczyłem katalogi z krzaczkami,
myslalem ze zle uruchomil sie system, po zresetowaniu, dysk d juz mi sie nie
pokazal
czy to padł dysk (czyli wina dysku czy wina oprogramowaniu, instalowalem
dzisiaj Norton utility 2001, wczesniej mialem ten sam problem z dyskiem 6 gb
podpietym na tej samej tasmie.
parametry systemu plyta Asus CUSL2, 256 Ram/ 133 w jednej kosci, Pentium III
733
system Millenium wersja angielska
czy istnieje mozliwosc odzyskania danych, katalogi te widzialem bez
krzaczkow
prosze o pomoc
Radek