Re: Dysk 20 GB - bedzie dzialac?

Autor: Wally (wally_at_msk.rz.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 00:36:41 MET

To zależy od płyty głównej.
Moze ona nie obsłużyć tak dużego dysku (na pewno) ewentualnie może pomóc
upgrade biosu (ale nie musi)
Po ostatnia wersje biosu zerknij na stronke producenta plyty glownej

Ty jak widze masz dosyc stary sprzet wiec upgrade biosu w 99,9% nie pomoże
(to tak z mojego doswiadczenia) (niestety) :<
Najlepszym rozwiazaniem ale nie najtanszym jest zakup nowej plyty