Re: Pytanie o Modem na PCI

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 23:00:30 MET

Data: Thu, 11 Jan 2001 18:41:48 +0100, Identyfikator: Tomasz Kochmanski, Treść zeznania:

> Wszystkie modemy na PCI w duzym stopniu obciazaja procesor (winmodemy w
> BARDZO duzym stopniu). Jesli chcesz male obciazenie, to kup modem na ISA
> lub zewnetrzny.

Bzdura, sprzetowy modem na PCI obciaza procesor w mniejszym stopniu niz
sprzetowy na ISA.
Ogolnie mozna sie zastanowic nad Asmax Multisys za ok. 200zl, PCI, na pewno w
pelni sprzetowy.
Acha, i co do "BARDZO duzego" obciazania procesora przez winmodemy to sie
zgodzic nie moge, mam takiego na HSP i w czasie polaczenia nie widac ani
troche jakiegolokwiek spowolnienia... (cel400).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /