Re: Skaner do slajdów, negatywów - który ?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_tamto.polbox.com)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 22:26:22 MET

Użytkownik "Mirek" <miroslaw_sobiesiak_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Cześć!
>
> Podzielcie się spostrzeżeniami n/t skanerów
> tych które dają w miarę zadowalające efekty.
> Oczywiście nie chodzi o drogie skanery profesjonalne.

mam plusteka 12000t; poprzednik pt12; negatywy skanuje /ę: ja/ jako
transparent i inwertuje zewnetrznym oprogramowaniem; plustekowy twain sobie
nie radzi :((((( kratki ze slajdem do tego nie wsadzisz prosto; trzeba
wyciagac film i przekladac do negatywowych widelek; jakosc ogolnie dosyc
dobra; jak za ta cene; ;)

--
adas
tamto nie nalezy do adresu ;)