Re: Duży problem

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 20:35:48 MET

> Słuchaj stary ja mam 166MMX i Winde 95 i nawet jakby mi ktos za to
zaplacic
> to nie zmienie jej na Win98. 98 jest do bani...

Ja też mam 166MMX i win98 i stwierdzam, że jednak win98 jest bardziej
stabilniejszy niż 95.
98 jak zauważyłem jest bardziej głupotoodporny i nie robi z czegoś problemów
(u mnie) z czego 95 miąłby już niesamowity problem, bo np jakiś plik się
gdzieś zgubił i windows 95 już płacze i uruchamia się w trybie awaryjnym a
98 często sobie z tym umie poradzić ,bo ma wiele fajnych narzędzi
naprawczych i nadzorujących pracę - jest faktycznie delikatnie wolniejszy od
95.
Zaletą 98 jest to, że większość sterowników do kart rozszerzeń jest na
płycie czego nie można powiedzieć o 95.
98 zdecydowanie lepiej radzi sobie przy instalacji i wykrywa samoczynnie
wiele urządzeń czego 95 nie umiał mi zrobić ( np. nie wykrywał producenta i
typu monitora i karty graficznej)

--
Tnijcie cytaty !!!