Re: WinOnCd 3.8 ---- jak go nagrać ?

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.fm)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 21:06:02 MET

Co z tego, że sobie go ściągnąłem jak nie umiem wypalić na podstawie pliku
(125MB) obrazu .bin ( +plik.cue ; nie wiem po co ten .cue ?)
Próbowałem już kilka programów ale za bardzo nie umiem się nimi posługiwać.
A winoncd3.7 który używam obecnie nie łyka .bin a po przekonwertowaniu
programikiem bin2iso do pliku .iso nie wiem jak go wskazać winoncd3.7 jako
obraz ? Da się ?
Jeżeli tak to prosze o szczegóły.

--
Tnijcie cytaty - modem już nie wyrabia :-(